Ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όσο μεγάλο και αν είναι, δεν μπορει να δείξει τα συναισθήματα μου προς όλους τους συναδέλφους μου, οι οποίοι με επέλεξαν με την ψήφο τους να συμμετέχω στο συνδικαλιστικό μας όργανο, το ΔΣ του ΔΣΑ.

Ευχαριστω επίσης μέσα από την καρδια μου τον επικεφαλής της Ωρας Δικηγορων Μιχάλη Ζαφειροπουλο που ηγήθηκε του συνδυασμού μας και μας έδωσε τη δυνατότητα να εκφραστούμε συλλογικά στους δικηγόρους με προτάσεις και ιδέες αποτελεσματικού συνδικαλισμού. Επίσης ευχαριστώ όλους ανεξαιρέτως τους συνυποψηφιους μου για τον έντιμο και αξιοπρεπέστατο συναγωνισμό μας. Η ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ θα γίνει από όποιο μετερίζι βρεθούμε όλοι μαζί.

Τέλος, ευχαριστώ όλα τα στελέχη και τους φίλους του συνδυασμού μας για την αμέριστη βοήθεια που μας πρόσφεραν συνεχώς τόσες ημέρες.

Όπως έχω πει πολλές φορές στο παρελθόν, η θέση του Συμβούλου δεν πρέπει να είναι για κανέναν μας αυτοσκοπός ή αποκλειστικό σκαλοπάτι περαιτέρω πολιτικής ανελιξης αλλά θέση προσφοράς στο επάγγελμα μας και μόνο.

Με αυτό το σκεπτικό, θα βρίσκομαι δίπλα σε κάθε έναν συνάδελφο όπου μου ζητηθεί, στους χώρους της εργασίας μας, απέναντι στις καθημερινές προκλήσεις, σταθερά και με συνέπεια.
Θα μοχθήσω για την ανύψωση της Δικηγορίας, την διασφάλιση της Δικαιοσύνης, την θεσμική κατοχύρωση του ΔΣΑ.

Κατα την περίοδο του εκλογικού μου αγώνα προσπάθησα να επικοινωνήσω με όσους περισσότερους συναδέλφους μπόρεσα και να λογοδοτήσω για όσα ασχολήθηκα προσωπικά τα τελευταία χρόνια στον συλλογο, ώστε να κριθώ δίκαια και αυστηρά από όλους.

Χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικά μέσα, το διαδίκτυο, την προσωπική μου ιστοσελίδα και το μπλογκ μου επιχείρησα να περάσω την εκλογική Επικοινωνια σε μια άλλη εποχή, πιό άμεση και ουσιαστική χωρίς τις στρεβλώσεις του παρελθόντος. Ελπίζω να το κατάφερα.

Με τον ίδιο τρόπο θα συνεχίσω και στο μέλλον, γιατί πιστεύω στη χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής και του διαδίκτυου στην καθημερινότητα μας και στο επάγγελμα μας.

Εάν κάποιους στεναχώρησα ή ενόχλησα με την προεκλογική μου προσπάθεια, τους ζητώ συγνώμη και τους καλώ να με κρίνουν από την παρουσία μου στον Σύλλογο και από το έργο μου.

Η ΔΙΚΗΓΟΡΙΑ έχει και παρόν και μέλλον που πρέπει να το σχεδιάσουμε σωστά και να το στηρίξουμε ενωμένοι όλοι στον κοινό σκοπό.

Αποκλεισμοί και άσκοπες αντιπαραθέσεις δεν χωρούν πιά στον συνδικαλιστικό μας χώρο.

Χρειάζεται έργο από όλους μας προς όλους σας, με στόχο το ίδιο αποτέλεσμα, της βελτίωσης και Αναγέννησης του επαγγελματός μας.

Σας ευχαριστώ..

Θανάσης Δ. Παυλόπουλος
Σύμβουλος ΔΣΑ